Forum educació a casa Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Forum educació a casa Catalunya

No estás conectado. Connectat o enregistrat

organització d'espai

5 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1organització d'espai Empty organització d'espai Dj Mar 07, 2013 8:01 pm

cal tranquil



Hola, aquests dies estem organitzant una nova sala a casa pels temes educatius, i us volia preguntar, a les que porteu més temps en el tema, com, més o menys, us ho heu montat; ara la sala d'educació estarà en una sala a part, que comunica amb el menjador ( abans ho teniem tot al menjador però ja se'ns estava fent petit l'espai) i he comprat el moble famós de l'ikea amb calaixos de colors, la nostra idea és que a cada calaix hi anirà una foto del que hi ha a dins per a què ho puguin trobar tot ràpidament; els meus fills tenen casi dos anys la Nuna i casi quatre l'Aran; alguna idea que pugui ajudar nos? en plan, mira un racó de tal va genial
La seva llibreria va amb la nostra al menjador i un sofà petit per a ells
Gràcies! Very Happy

2organització d'espai Empty Re: organització d'espai Dv Mar 08, 2013 10:47 am

Yvonne Laborda



Nosaltres ho tenim tot a la vista. En estanteries baixetes per que ho puguin veure i agafar bé. Bé, també tenim coses guardades en llocs mes alts o armaris però ells ja saben on son. A l'Urtzi li encanta el seu racó de carpinteria, a la Naikari li enamora el raconet dels "bebes" i l'Ainara ja necessita un espai per a ella soleta a dalt en una habitació molt gran de jugar, dormir, saltar... Crec que el mes important és que ho vegin i ho puguin agafar ells sols...

3organització d'espai Empty Re: organització d'espai Dv Mar 08, 2013 10:56 am

Sylvia

Sylvia

Hola!

aiii el moble de l'Ikea, quants records de la meva primera compra de moble per homeschooling!

Nosaltres mai hem disposat d'un espai només per escola a casa però el nostre menjador era com una mena de lloc preparat.

La idea de les fotos está bé, nosaltres també vam posar cartellets quan eren petits però els meus preferíen les coses a la vista, questió de gustos...

Un raconet de cuineta amb la plastilina a prop estaría bé, al nostres sempre els hi ha agradat!

També un lloc on puguin crear i que tinguin al seu abast diversitat de materials: ceres,rotuladors, paper blan, paper de colors, molts llapis de colors, enganxines etc

Cistellets amb materials naturals com pinyes, fulles, pedres etc

Jo sempre els hi tenía un cistell amb llana i feltres perquè a casa ens agraden aquest materials. Ells fèien creacions, jugaven, retallaven trossets de llana per la cuineta etc

Amb l'observació ja anireu veient que fan servir més, que els atrau en aquell moment etc i pots anat modificant.

Petons

http://aprendiendoennuestranube.blogspot.com

4organització d'espai Empty Re: organització d'espai Dv Mar 08, 2013 2:31 pm

monsoon

monsoon

El tema de les estanteries a la seva alçada amb les coses al seu abast és la clau, i tenir un bon espai de pissarra també, i una bona taula a la seva mida. Dins del possible tot el suficientment gran com per si tots volen fer el mateix al mateix temps (per exemple fer srevir la pissarra) puguin fer-ho.

Nosaltres també tenim un lloc on pengem els papers que fan i que els hi agraden especialment, son dues cordes arran de paret de cantó a cantó de l'habitació.

Coses que trobo a faltar al nostre espai:
Un rollo industrial de paper de cuina. Laughing

5organització d'espai Empty Re: organització d'espai Dv Mar 08, 2013 6:46 pm

cal tranquil



gracies pels consells, nosaltres fins ara ho teniem tot a la vidsta per amb l'estufa de llenya tot quedava negre desseguida...a veure quan podem enllestir i penjo una foto al bloc

6organització d'espai Empty Re: organització d'espai Dc Mar 13, 2013 10:18 pm

Sylvia

Sylvia

Quin és el vostre blog?

http://aprendiendoennuestranube.blogspot.com

7organització d'espai Empty Re: organització d'espai Dj Mar 14, 2013 6:42 pm

cal tranquil



creixentenfamilia.blogspot.com Vosaltres en teniu? Bon dia

8organització d'espai Empty Re: organització d'espai Dv Mar 15, 2013 1:30 am

Sylvia

Sylvia

Sí, el nostre és:

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

http://aprendiendoennuestranube.blogspot.com

9organització d'espai Empty Re: organització d'espai Dc Abr 03, 2013 11:28 pm

Marleen



Nosaltres també vam començar amb les caixes d'Ikea amb fotos perque sapiguen on van les coses.

Ara el que tenim també i que va molt bé quan no pots tenir-ho tot a la vista és una llibreta de material.
Vaig fer una foto de cada peça de material que tenim (sembla molta feina però no ho és, hi ha moltes fotos a internet) els vaig enganchar tot a la llibreta i allà ells sàben tot el que tenim i de segons quines coses he apuntat on està (a vegades va bé quan la memoria falla jejeje). Ells de tant en tant l'agafen, la miren i em diuen: ah mama, donem el ....


Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum