Forum educació a casa Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Forum educació a casa Catalunya

No estás conectado. Connectat o enregistrat

TROBADA INFORMÀTICA

3 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1TROBADA INFORMÀTICA Empty TROBADA INFORMÀTICA Dc Jun 26, 2013 6:44 pm

Maria i Jordi



Ei famílies, què us sembla si fem una trobada amb l´ordinador sota el braç i ens posem les piles amb la web de la coordinadora i el foro? Encara que sembli extrany la web no em permet modificar-la, al final ja una no sap si és problema del master o si és que som "curtets"... Faria falta algú que sabés, com l´Àfrica, la Mònica, la Susana, etc. Us sembla interessant? Ho podríem fer a casa nostra, amb el projector i tot de taules estil escola perquè poguéssim treballar. Opinions.

2TROBADA INFORMÀTICA Empty Re: TROBADA INFORMÀTICA Dj Jun 27, 2013 2:11 am

Marleen



Hola María, no és mala idea, però ara a nosaltres també ens vé l'estiu a sobre i anem fatal de temps.
També és veritat que Albert ja ha explicat algunes vegades de cóm es pot ajudar en la web però potser hi ha molta gent nova i que es necessitaría tornar a fer.
Si ho monteu i ho puc combinar jo vindría, però ja et dic que estic pensant en setembre com a mínim.
Gràcies per la iniciativa!

3TROBADA INFORMÀTICA Empty Re: TROBADA INFORMÀTICA Dj Jun 27, 2013 3:43 am

Maria i Jordi



No sé quan us ho va explicar l´Albert, però a mi personalment m´aniria super bé. Potser d´altres famílies noves també ho necessiten. A veure què diuen. Si no pot ser al juliol a l´agost i sinó al setembre. Gràcies per oferir-te. Que vagi bé les vacances!

4TROBADA INFORMÀTICA Empty Re: TROBADA INFORMÀTICA Dv Jun 28, 2013 8:07 pm

monsoon

monsoon

Aviam si l'Albert ens dóna hora per a fer un petit taller sobre el web!!!

sus.

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum