Forum educació a casa Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Forum educació a casa Catalunya

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Sortida espeleología

+2
elsaoriol
Sabrina G
6 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Sortida espeleología  Empty Sortida espeleología Dc Jun 19, 2013 11:55 pm

Sabrina G

Sabrina G
Admin

Algú pot penjar les dades d'aquest a proposta?

2Sortida espeleología  Empty Re: Sortida espeleología Dj Jun 20, 2013 10:51 pm

elsaoriol


Admin

es pot fer visita guiada a dos avencs. M'han dit que la primera es accessible per a tots, especialment pels petits. Es diu la Cova Negra. Després hi ha l'avenc Mas Alba que potser els més petits necessitarien assistencia dels pares. S'entra per una cavitat al terra que té una mena de rampa de roca, un tobogan natural. A dins hi ha unes formacions de roca interessants i estalactites i estalacmites. A més ells ens parlaran de la seva tasca que es molt interessant, tenint en comte que s'hi dediquen per passió i de manera totalment voluntària. Bueno, si algú pot crear un doodle per quedar el dia que volguem... es que jo no sé com fer-ho i perdriem temps :-b Diuen que hem de portar llanternes i roba per embrutar-nos. 


Penso que estaría bé acabar la visita a la seu de l'agrupació Ger, que tenen coses que han anat trobant als avencs i que molaria molt que ens les ensenyessin. A més tenen un bar social preciós amb un pati interior on la canalla per jugar.


Bueno, a veure si ens engresquem, que es gratuït!!

3Sortida espeleología  Empty Re: Sortida espeleología Dv Jun 21, 2013 11:28 pm

monsoon

monsoon

Les famílies que us volgueu apuntar podeu seleccionar el día que millor us vagi, l'horari no l'he possat, però ha de ser pel matí, jo crec que sobre les onze aniria bé a tots, oi?
http://www.doodle.com/f6gayifr7fcb9p69
Salut!


Déborah Segura

4Sortida espeleología  Empty Re: Sortida espeleología Dc Jun 26, 2013 9:42 am

coracora



monsoon escrigué:Les famílies que us volgueu apuntar podeu seleccionar el día que millor us vagi, l'horari no l'he possat, però ha de ser pel matí, jo crec que sobre les onze aniria bé a tots, oi?
http://www.doodle.com/f6gayifr7fcb9p69
Salut!


Déborah Segura

Llàstima que durant el mes de juliol no ens va bé. A vveure si es torna a organitzar en un altre moment.
Cora

5Sortida espeleología  Empty Re: Sortida espeleología Dv Jun 28, 2013 8:08 pm

monsoon

monsoon

Tenim ja una data???

Sus.

6Sortida espeleología  Empty Re: Sortida espeleología Dv Jul 05, 2013 11:22 pm

Debs



Teniem dia, peró ara la secció no pot el 13, així que he de cambiar la data...
Us sembla be fer-ho el dissabte 20 o diumenge 21?

7Sortida espeleología  Empty Re: Sortida espeleología Dv Jul 05, 2013 11:48 pm

monsoon

monsoon

Nosaltres no podem aquell cap de setmana. Però aviam que diu la gent!!

Gràcies Debs

8Sortida espeleología  Empty Re: Sortida espeleología Ds Jul 06, 2013 1:03 am

JennyiRuben



Nosotros no podemos el 13 pero si tanto el sabado como el domingo de la fin de semana siguente!

9Sortida espeleología  Empty Re: Sortida espeleología Dv Jul 12, 2013 5:06 am

Debs



Ei families! Jo tanco data i qui vingui estaría bé que ho digués per saber quants serem. Serà el dissabte 20 de juliol a les 11:00 a Sant Pere de Ribes, el lloc us el diré quan parli amb els de la secció i em diguin el lloc exacte.
Heu de portar si podeu casc, ja sigui de bici o del que sigui, llanterna i roba cómode.
Fins aviat!

10Sortida espeleología  Empty Re: Sortida espeleología Dc Jul 17, 2013 9:00 am

Debs



Ei families... Em sap molt greu i sento les molésties, però els nois/es de la secció m'han fallat i han cancelat el día que us vaig dir... Es un pal, ens feia molta il·lusió, però crec que ho deixo refredar... ja ho tornarem a propossar, però ara mateix estic una mica decebuda i prefereixo deixar-ho així.
Petons i gràcies per l'interés.

11Sortida espeleología  Empty Re: Sortida espeleología Dc Jul 17, 2013 10:13 am

JennyiRuben



Debora, muchas gracias por el esfuerzo!

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum